Managementul publicatiei va fi asigurat de Andreea Rosca, director general, si de Adrian Mirsanu, redactor-sef, potrivit unui comunicat al grupului.
"Un nou cotidian de business poate parea o idee mai mult decit indrazneata, dar atit cresterea economiei romanesti, cit si a bugetelor de publicitate pe acest segment reprezinta o oportunitate. Vrem sa oferim cititorilor un produs usor de inteles, vizionar si deschis catre mediul extern, incluzind informatii utile oamenilor de afaceri si managerilor care activeaza intr-o piata europeana", a declarat Andreea Rosca.
"Un nou cotidian de business poate parea o idee mai mult decit indrazneata, dar atit cresterea economiei romanesti, cit si a bugetelor de publicitate pe acest segment reprezinta o oportunitate. Vrem sa oferim cititorilor un produs usor de inteles, vizionar si deschis catre mediul extern, incluzind informatii utile oamenilor de afaceri si managerilor care activeaza intr-o piata europeana", a declarat Andreea Rosca.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Grupul Realitatea-Catavencu isi face ziar de business.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Grupul Realitatea-Catavencu isi face ziar de business.