Alianta Renault-Nissan isi propune sa aiba in acest an 15% din piata auto bulgara si sa extinda cota de piata a marcii Dacia la 6,5%, de la 4% anul trecut, au spus reprezentantii Renault - Nissan Bulgaria, citati de SeeNews.
Alianta isi propusese sa vanda anul trecut 5.600 de automobile Renault, Dacia si Nissan in Bulgaria, dar a reusit sa vanda 4.526 de unitati, ceea ce i-a conferit o cota de 10,6%, sub cele 15% procente fixate ca tinta.
"Dezvoltarea rapida a retelei noastre de dealeri, lansarea de modele noi si adaptarea marcii Dacia specificului pietei bulgare, ii va permite aliantei Renault - Nissan sa ajunga pe primul loc pe piata bulgara cu vanzari de 7.500 de unitati pentru cele trei marci, respectiv cu o cota de 15%", precizeaza un comunicat al Renault - Nissan Bulgaria.
Compania a vandut, in 2006, masini in valoare de 61,5 milioane euro, iar in prezent comecializeaza automobilele Dacia si Renault in 14 centre, iar Nissan in cinci centre.
Compania si-a propus sa urce cota de piata a Dacia la 6,5%, dupa ce anul trecut a fost de 4%. Aceeasi tinta este fixata si pentru Renault, care anul trecut a terminat cu 4,7%.
Dacia Logan a fost lansata in februarie 2006 pe piata din Bulgaria si si-a gasit 1.721 de cumparatori, fiind al doilea model de pe piata la vanzari, dupa Skoda Fabia.
In Bulgaria s-au vandut anul trecut 42.625 de masini, cu 27,5% peste cifrele din 2005. Peugeot a fost cea mai cautata marca de automobile din Bulgaria, cu 10,8% din piata si 4.628 de masini comercializate. Pe locul secund se afla Toyota care, cu cele 4.204 autoturisme vandute, a avut 9,9% din piata. Renault a terminat anul pe locul opt cu 2.014 masini vandute, in timp ce Dacia a incheiat pe locul zece.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Grupul Renault pariaza cu marca Dacia pe piata bulgara.