Amenintate de expansiunea agresiva a hipermarketurilor, buticurile au inceput sa piarda suprematia vanzarilor in randul magazinelor care comercializeaza bunuri de larg consum, cu precadere in Bucuresti.
Aceasta este concluzia unui studiu realizat recent de compania de cercetare de piata GfK si care masoara consumul casnic al romanilor pe diferite categorii de produse.
Aceasta este concluzia unui studiu realizat recent de compania de cercetare de piata GfK si care masoara consumul casnic al romanilor pe diferite categorii de produse.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Buticul, invins de hipermarket.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Buticul, invins de hipermarket.