Profitul de trei milioane de dolari inregistrat de Tarom anul trecut se situeaza la un nivel care acum nu plaseaza compania in pozitia de "partener interesant" de preluat, a declarat, vineri, agentiei Mediafax, directorul general al operatorului de transport aerian, Gabriel Dumitrescu. El a adaugat ca privatizarea poate incepe numai dupa efectuarea, de catre o firma independenta, a unui audit prin care sa fie evaluate performantele economice ale companiei, insa o decizie privind initierea procesului de privatizare nu a fost inca luata.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, joi, ca privatizarea companiei nu este o "prioritate imediata" pentru institutia pe care o conduce, mai ales pentru ca exista exemple de privatizari mai putin reusite in regiune. Berceanu a aratat ca autoritatile ungare au esuat in incercarea de a privatiza Malev, companie scoasa in mai multe randuri la licitatie, iar Guvernul de la Sofia regreta ca a vandut Balkan Air.
In luna martie, fostul ministru al Transporturilor, Gheorghe Dobre, aprecia ca Tarom ar trebui privatizata, dar nu inainte de a fi restructurata. O prima incercare de privatizare a avut loc in anul 2000, insa au lipsit ofertantii. Guvernul a propus, printr-un proiect de lege aprobat miercuri, ca investitorii straini sa nu mai fie limitati la o participatie de cel mult 49% din actiunile Tarom, iar statul nu va mai trebui sa detina minimum 33,4% din titluri.
Ministrul Transporturilor, Radu Berceanu, a declarat, joi, ca privatizarea companiei nu este o "prioritate imediata" pentru institutia pe care o conduce, mai ales pentru ca exista exemple de privatizari mai putin reusite in regiune. Berceanu a aratat ca autoritatile ungare au esuat in incercarea de a privatiza Malev, companie scoasa in mai multe randuri la licitatie, iar Guvernul de la Sofia regreta ca a vandut Balkan Air.
In luna martie, fostul ministru al Transporturilor, Gheorghe Dobre, aprecia ca Tarom ar trebui privatizata, dar nu inainte de a fi restructurata. O prima incercare de privatizare a avut loc in anul 2000, insa au lipsit ofertantii. Guvernul a propus, printr-un proiect de lege aprobat miercuri, ca investitorii straini sa nu mai fie limitati la o participatie de cel mult 49% din actiunile Tarom, iar statul nu va mai trebui sa detina minimum 33,4% din titluri.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Profitul in scadere al Tarom taie apetitul investitorilor.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Profitul in scadere al Tarom taie apetitul investitorilor.