O parte din aceste cheltuieli sunt insa transferate in costul final al produsului existent la raft, astfel ca ambalajul devine un mijloc important de majorare a pretului la consumator. Sorin Minea apreciaza ca ambalajul reprezinta in costul final al produsului un procent intre 5% si 10%, in functie de calitate. "Ambalajele costa sute de mii de euro. Fata de anul 1999, cheltuielile cu ambalajele au crescut cu 5-6%, iar trendul se mentine, in continuare, crescator. Numai creatia pentru o banala punga de plastic existenta in magazine ne costa intre 5.000 si 10.000 de euro", a mai declarat Sorin Minea.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mai mult de 5.000 de euro pentru creatia unei pungi de plastic.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Mai mult de 5.000 de euro pentru creatia unei pungi de plastic.