Potrivit lui Malvinder Singh, Terapia-Ranbaxy isi propune sa devina, peste un an si jumatate, principalul jucator de pe piata romaneasca a medicamentelor.

Obiectivul companiei in ceea ce priveste extinderea portofoliului este de asemenea remarcabil. In urmatoarele 18 luni, Terapia-Ranbaxy isi propune sa lanseze 40 de produse noi, in categorii precum Cardiovascular, Musculo-Scheletal, Sistem Nervos Central, Antiinfec]ioase si Diabet.

Dupa preluarea companiei Terapia, Romania a devenit a treia piata ca marime pentru Ranbaxy si va aduce 7-10 la suta din veniturile companiei indiene la scara globala, a precizat Singh.

Ranbaxy Laboratories Limited a achizitionat in luna martie 2006 producatorul autohton de medicamente Terapia, valoarea tranzactiei fiind de 324 milioane dolari. Ranbaxy a preluat 96,7 la suta din actiunile Terapia, detinute de fondul de investitii Advent International. Compania indiana este printre primii zece producatori mondiali de produse farmaceutice generice.

Expertii sai sunt prezenti in 50 de tari, compania are fabrici in opt tari, iar produsele sale sunt livrate in 125 de state, 80 la suta din venituri provenind de pe pietele internationale si numai 20 la suta din India.

In ultimii cinci ani, producatorul indian a inregistrat rate de crestere de peste 20%, iar in 2007 va ajunge la venituri consolidate de doua miliarde dolari fata de numai un miliard de dolari in 2004.