In ciuda imaginii de "rege al soselelor", se pare ca un SUV nu prea asigura protectia ocupantilor, chiar si in cazul unui impact posterior la o viteza modica, de numai 32 de km, iar leziunile suferite sunt la nivelul gatului si sunt grave.
Insurance Institute for Highway Safety a testat un numar de 44 SUV-uri si 15 camionete, pentru a vedea daca raspund normelor federale de siguranta rutiera, iar vestile sunt proaste: numai sase SUV-uri au trecut testul, in timp ce nicio camioneta nu a luat nota de trecere. Tetierele masinilor testate nu au fost capabile sa isi protejeze ocupantii, din fericire in acest caz fiind vorba de manechine folosite in industria auto.
Insurance Institute for Highway Safety a testat un numar de 44 SUV-uri si 15 camionete, pentru a vedea daca raspund normelor federale de siguranta rutiera, iar vestile sunt proaste: numai sase SUV-uri au trecut testul, in timp ce nicio camioneta nu a luat nota de trecere. Tetierele masinilor testate nu au fost capabile sa isi protejeze ocupantii, din fericire in acest caz fiind vorba de manechine folosite in industria auto.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului In SUV-uri iti poti rupe gatul.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului In SUV-uri iti poti rupe gatul.