„Programul nostru global de cercetare al comportamentelor consumatorilor este bazat pe interviuri anuale cu peste 100.000 de persoane, din peste 40 de tari si 15 metropole. De-a lungul timpului am adunat o cantitate semnificativa de date despre tendintele de consum si am observat ca schimbarile se produc mai repede ca niciodata”, a declarat Michael Björn, Head of Research, Ericsson ConsumerLab, potrivit Wall-Street.ro.

Cele mai importante tendinte de consum in 2013 sunt:

1. Stocarea in cloud va redefini necesitatile dispozitivelor. Peste 50% din utilizatorii de tablete si peste 40% din utilizatorii de smartphone-uri din Statele Unite ale Americii, Japonia, Australia si Suedia apreciaza simplitatea oferita de posibilitatea de a avea aceleasi aplicatii si date in cloud, disponibile pe mai multe dispozitive.

2. Utilizarea dispozitivelor electronice oriunde si oricand. De la desktop-uri, fisiere si documente la tablete, aplicatii si servicii cloud, consumatorii nu-si mai programeaza activitatile asa cum obisnuiau. In schimb, acestea sunt rezolvate pe moment – in timp ce se sta la rand, la magazin, sau in timpul unei discutii la o cafenea. Utilizatorii tind sa faca cumparaturi mai degraba de pe tablete decat de pe desktop-uri si de pe smartphone-uri mai degraba decat de pe laptopuri.

3. Accesarea internetului la birou de pe propriile dispozitive mobile. 57% dintre utilizatorii de smartphone-uri folosesc aceste dispozitive pentru a accesa internetul la birou. Smartphone-urile personale sunt din ce in ce mai folosite si pentru activitatile de la birou, anume pentru a trimite email-uri, pentru a planifica calatorii de afaceri sau pentru a identifica o locatie anume.

Cititi articolul complet pe Wall-Street.ro.