Retailerul a modificat tot catalogul de mobilier pentru a respecta cultura si obiceiurile pentru regiunea Arabiei Saudite, scrie Business Insider.
Astfel, producatorul suedez de mobila si accesorii pentru casa a luat decizia de a elimina din cataloagele sale, distribuite in Arabia Saudita, toate persoanele de sex feminin. Nu doar cataloagele au fost modificate, ci si site-ul oficial al companiei din Arabia Saudita.
Chiar si un designer de sex feminin a fost inlaturat din imaginile care se regasesc in cataloagele IKEA, in timp ce barbatii prezenti in aceeasi fotografie au fost pastrati.
IKEA si-a exprimat punctul de vedere cu privire la aceasta situatie, pentru care a atras numeroase critici din partea clientilor din intreaga lume, spunand ca regreta ca a recurs la aceasta modificare, scrie Daily Mail in editia sa electronica.
"Ar fi trebuit sa realizam ca excluderea persoanelor de sex feminin din catalogele companiei distribuite in Arabia Saudita este o masura care se afla in conflict cu valorile grupului IKEA", au declarat reprezentantii companiei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gafa de marketing la IKEA: Femeile au fost sterse din cataloage.