Coca-Cola HBC Romania a fost infiintata in 1991 si se ocupa cu imbutelierea si comercializarea celor 14 branduri Coca-Cola pe piata locala in fabricile din Ploiesti, Timisoara si Vatra Dornei.
Pentru prima data in cei peste 20 de ani de prezenta pe piata locala, cei de la Coca-Cola au dat publicitatii un studiu care evalueaza impactul sistemului Coca-Cola in economia locala, relateaza wall-street.ro.
Ethan B. Kapstein, profesor de economie din SUA, a coordonat studiul in perioada ianuarie-octombrie 2011 si, pe baza datelor financiare din anul fiscal 2010, a ajuns la concluzia ca “sistemul Coca-Cola” genereaza o valoare adaugata in economia Romaniei de 446 milioane de euro (0,37% din PIB)”. Aceasta valoare adaugata a fost calculata ca o suma dintre salariile populatiei, profituri si taxe.
Studiul indica totodata ca din valoarea adaugata totala (directa si indirecta), aproximativ 46% (204 mil. euro) este varsat sub forma de taxe si impozite la stat (echivalentul a 0,57% din veniturile fiscale ale statului roman).
Afla mai multe despre ce se intampla in culisele afacerilor Coca-Cola in Romania pe wall-street.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Efectele unui gigant american in economia locala: culisele afacerii Coca-Cola.