Loialitatea clientului final devine un capital de lucru incert, controlat prin reciprocitatea intre nivelul standardului calitativ si pret. Intre promisiunea de vanzari si succesul relatiei ofertant-client, experienta directa ramane decisiva (indiferent daca vorbim despre produse sau servicii), astfel incat rolul distribuirii de materiale promotionale, ca suport direct de crestere si sustinere a vanzarilor, ramane relevant in strategiile de marketing. Totodata, din ce in ce mai multe resurse de marketing sunt directionate catre mediul online, ceea ce implica o atentie sporita acordata mixului intre promovarea clasica si cea neconventionala.

“Avantajul obiectelor promotionale consta in faptul ca ele permit imbinarea cu succes, in orice moment, a ideii de brand, cu utilizarea tehnologiilor de ultima ora”, sustine Oesdean Vasile, director general al Brander Promo este una dintre cele mai active companii romanesti specializate in importul si distributia de materiale promotionale, respectiv in inscriptionarea personalizata, fiind partenerul unora dintre cele mai cunoscute agentii de publicitate din Romania. Compania aduce pe piata locala o oferta de nivel international, atat prin calitatea produselor importate si distribuite - pentru diverse categorii de articole promotionale (tricouri, genti, pixuri, brichete, sepci etc.), dar si prin tehnicile de personalizare a acestora, aplicate in atelierul propriu (serigrafie, tampografie, termotransfer, gravura laser, gravura mecanica, sublimare).