"Cercetarea pietei de telefonie mobile ne face sa intelegem mai bine ce vor utilizatorii, ce aplicatii utilizeaza, cand si cat le utilizeaza, iar informatiile transmise de acestia firmelor de cercetare vor ajuta la dezvoltarea de noi produse, la imbunatatirea celor existente", a spus seful asociatiei americane, la conferinta dedicata business-ului de aplicatii mobile ZF Mobilio. Apps & Business Forum, citat de MEDIAFAX.

Potrivit lui Michelson, aplicatiile ajuta companiile sa se conecteze cu clientii lor, sa inteleaga comportamentul acestora si ce utilizeaza zi de zi.

"Oamenii stau acasa si se uita la TV, butoneaza mobilul si laptopul in acelasi timp. Un aparat este conectat la aceste echipamente si, prin informatiile transmise, ne ajuta sa intelegem ce fac oamenii si la ce se uita, ce reactii au. Nu este o invadare a spatiului privat pentru ca oameniilor li se cere acordul", a mai spus reprezentantul MMRA.

ZF Mobilio este organizat de Ziarul Financiar in parteneriat cu Vodafone, Nokia, Samsung si Penta Group.