"Noul nostru parteneriat cu Mediafax va inlesni mentinerea calitatii publicatiilor GQ si Glamour in Romania. Mediafax este partenerul ideal pentru ca afacerea noastra sa se dezvolte", anunta Carol Cornuau, presedinte al Condé Nast International - piete emergente.
Orlando Nicoara, CEO al grupului Mediafax, declara: "Ne incanta si ne onoreaza sa adaugam portofoliului nostru in continua expansiune publicatii high-quality ca GQ si Glamour. Sunt doua branduri care pot deveni motoare promitatoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales intr-o zona unde creativitatea si continutul pot genera o cota mai buna de piata si o audienta mai loiala", citat de MEDIAFAX.
Orlando Nicoara, CEO al grupului Mediafax, declara: "Ne incanta si ne onoreaza sa adaugam portofoliului nostru in continua expansiune publicatii high-quality ca GQ si Glamour. Sunt doua branduri care pot deveni motoare promitatoare pentru accelerarea strategiei noastre de dezvoltare, mai ales intr-o zona unde creativitatea si continutul pot genera o cota mai buna de piata si o audienta mai loiala", citat de MEDIAFAX.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului GQ si Glamour trec in portofoliul Mediafax Group.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului GQ si Glamour trec in portofoliul Mediafax Group.