• Salon de cosmetica
Salonul de cosmetica canina Lala Land a fost lansat in septembrie 2008, insa de atunci afacerea a crescut continuu, chiar daca salonul a fost deschis chiar la inceputul crizei eonomice.

“Proprietara salonului este o mare iubitoare de animale. Fiind stapana a trei catelusi care aveau nevoi de cosmetizare intr-un salon specializat, si nefiind multumita de serviciile disponibile in Bucuresti pana in acel moment, a hotarat sa deschida propriul salon de infrumusetare canina”, afirma Oana Grigore, directorul comercial al Lala Land.

Investitia in salon a fost in jur de 200.000 de lei (aproximativ 50.000 de euro), iar banii au fost utilizati pentru achizitia de mobilier si ustensile. Investitia initiala ar trebui sa fie amortizata in primii trei ani, dupa care urmeaza doi ani de profit de intretinere si din al cincilea an de activitate se va putea vorbi despre profit real. Salonul a inceput sa inregistreze profit de anul trecut.

Citeste mai multe despre aceasta afacere si mai descopera alte 2 inedite pe Wall-Street.ro.