Casual Wear se bazeaza pe un concept nou in piata. “Intotdeauna un tanar designer vine cu viziunea sa asupra modei - cu un nou stil, o abordare proprie, originala. In plus, tinerii designeri fac haine unicat, pe care nu le vei vedea la doua persoane; cu toate acestea, foarte multi nu reusesc sa se promoveze si sa-si vanda singuri produsele, deoarece nu stiu sau nu au posibilitatea sa faca acest lucru.

Aici intervenim noi, cautam talente pe care le ajutam sa se lanseze in moda si sa-si faca cunoscute creatiile”, explica Alexandra Pisaru, fondatoarea magazinului online prin intermediul caruia designerii romani isi vand cele mai noi colectii.

Pana in momentul de fata, Pisaru, care anterior a ocupat o functie de conducere intr-o companie din domeniul textile, a investit aproximativ 40.000 euro in businessul sau, bani care s-au indreptat catre zona de achizitii si marketing online. Aceasta estimeaza ca va ajunge pe breakeven in 12 – 18 luni.

“Promovam ceva nou in piata, drept pentru care este nevoie sa treaca o perioada de timp pana vom ajunge la rezultate. Insa prognozez ca, pana la finele anului, vom inregistra afaceri de circa 100.000 euro”, spune ea.

Citeste integral pe wall-street.ro