"In lumea auto esti iresponsabil daca crezi, asa, ca vei trai intr-o fericire continua. Scopul nostru este intreg globul pamantesc, mai putin Statele Unite, din motive strategice. N-avem ce cauta acolo (...) Deci, scopul nostru este intregul glob cu cateva exceptii geografice, cum ar fi prin Orientul Mijlociu", a raspuns Stroe intrebat daca piata vest-europeana va continua sa fie principala tinta de vanzari pentru urmatorii ani.
Stroe crede ca nici Australia nu ar putea fi o destinatie de export, din cauze logistice, intrucat transportul este prea scump.
Potrivit lui Stroe, cu Sandero si Duster brandul Dacia a aratat ca depaseste sfera Logan si ca reprezinta o solutie rationala, similara IKEA.
Oficialul a reiterat ca Dacia va scoate in fiecare an cate unu-doua modele noi.
Mai multe detalii despre planurile de viitor ale Dacia cititi pe Wall-Street.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Dacia vizeaza toate pietele de pe glob.