La finalul bilantului pe primul semestru al acestui an, BitDefender a raportat o crestere de mai bine de doua ori si jumatate fata de aceeasi perioada a anului trecut si o depasire a previziunilor pentru primul semestru cu 33%.Urmarea acestui fapt a constituit-o ajustarea obiectivului de absorbtie de piata a BitDefender la 30 milioane USD pentru 2005.
Fata de aceeasi perioada a anului 2004, cresterea totala este cu 50%, ceea ce consolideaza pozitia de leader a BitDefender pe piata din Romania. Spre deosebire de pietele externe, segmentul retail reprezinta doar 10% din volumul total intern de vanzari BitDefender. BitDefender are, in prezent, o distributie directa in 42 de tari, produsele fiind disponibile acum in 18 limbi, 5 adaugandu-se doar in ultimele 6 luni.
Conform unui studiu GfK, realizat pentru primele 5 luni ale anului, pe continentul european, aprecierea BitDefender este in crestere: in Franta, BitDefender a atins o cota de 30% din piata de retail antivirus. Mai mult, in mai (ultima luna analizata de GfK), produsul romanesc BitDefender 8 Professional Plus s-a plasat pe primul loc in ceea ce priveste numarul de cutii vandute (exclusiv categoria jocurilor), depasind liderul de pana acum al pietei. In Germania, BitDefender ocupa locul 3 pe piata de retail, vanzarile totale depasind 3,2 milioane USD. Recent, in aceasta tara, SOFTWIN a deschis a doua filiala, la Dortmund.
Strategia pe termen mediu a romanilor vizeaza si intarirea pozitiei pe continentul asiatic, un semnal pozitiv venind din Tailanda, unde BitDefender detine deja o treime din piata antivirus.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BitDefender este cel mai vandut produs IT romanesc in lume.