“In numar comparabil de magazine, in perioada 1-13 iunie 2010 vanzarile de aparate de aer conditionat si ventilatoare exprimate in volum au fost mai mari cu aproximativ 130% fata de aceeasi perioada a anului trecut si de sase-sapte ori mai mari decat in prima parte a lunii”, a declarat pentru Wall-Street.ro, Andreea Mihai, director de marketing in cadrul Carrefour Romania, retailer care opereaza o retea de 22 de hipermarketuri si 26 de supermarketuri.
Andreea Mihai a explicat ca evolutia vanzarilor pe segmentul aparatelor de racire a aerului este strans legata de conditiile meteo favorabile, canicula instalandu-se mai devreme anul acesta. “In 2009, canicula a inceput abia la sfarsitul lunii iunie, in timp ce anul acesta ne-am confruntat cu temperature foarte ridicate inainte de mijlocul lunii”, a spus directorul de marketing de la Carrefour. In primele cinci luni ale anului curent, vanzarile pentru aceasta categorie au fost mai mari cu aproximativ 5% comparabil cu aceeasi perioada a lui 2009, potrivit datelor furnizate de retailerul francez.
In ceea ce priveste cresterile in termeni de valoare, oficialii Carrefour remarca tendinta de orientare a cumparaturilor spre aparatele mai ieftine, mai exact spre ventilatoare, cu mult mai ieftine decat un aparat de aer conditionat. “Contextul economic actual a determinat si va determina cresterea ponderii ventilatoarelor in vanzarile de aparate de racire pentru acest an”, a mai precizat Andreea Mihai, adaugand ca segmentul aparatelor de racire a aerului va aduce incasari superioare fata de anul trecut, chiar daca diferentele se vor diminua pe parcurs.
Mai multe detalii despre vanzarile de aparate de racire a aerului pe timp de canicula cititi pe Wall-Street.ro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Canicula tripleaza vanzarile la aparatele de racire a aerului.