Ideea celor doua prietene, Alma Rusu si Ioana Paun, a aparut in timpul unui an de pauza in care nu erau hotarate ce pas sa faca, daca sa revina ca angajate ori sa faca ceva pe cont propriu. Cele doua s-au decis sa devina partenere pentru a deschide un magazinul cu produse cosmetice biologice MioBio, scrie Wall-Street.ro.

“Dupa ce mi-am dat demisia de la corporatia unde eram angajata au trecut cateva luni in care m-am gandit ce sa fac. Sa ma reangajez sau sa fac ceva pe cont propriu, iar atunci mi-a venit ideea acestui magazin”, explica Alma Rusu, care a lucrat aproape 12 ani in domeniul resurselor umane, din care sase in domeniul bancar.

In vara lui 2008, Alma si Ioana au inceput sa se intereseze in vederea dezvoltarii acestui plan indraznet si intr-un an au cautat furnizorii si au stabilit contactele cu care vor colabora in viitor. Desi inainte de demararea procesului s-au gandit si la deschiderea unei librarii, acestea s-au decis ca vor sa lanseze "un business de suflet", dat fiind faptul ca erau consumatoare de astfel de produse.

De la idee pana la materializarea planului a trecut un an, iar in august 2009 magazinul Mio Bio a fost deschis oficial in centrul Bucurestiului. Cu o investitie initiala de 35.000 de euro provenita din economiile personale ale celor doua antreprenoare a fost stabilita locatia magazinului, stocul de produse si dezvoltarea site-ului.

MioBio a deschis cu sase branduri si in prezent pe rafturile magazinului se pot gasi opt producatori de cosmetice biologice, iar ofertele continua sa vina din partea distribuitorilor. Magazinul este unic importator pentru anumite branduri si distribuie produse catre alte magazine in cazul acestor branduri.

In prezent, business-ul a intrat pe profit si pana la sfarsitul primului an (n.r – luna august) ar putea atinge o cifra de afaceri cuprinsa intre 80 si 100.000 de euro. “In prezent, am intrat deja pe un mic profit si estimam o cifra de afaceri de aproape 100.000 euro pentru primul an de la deschidere. Profitul obtinut il vom reinvesti in extinderea portofoliului de produse”, a declarat Alma Ursu, care a adaugat ca fata de primele luni magazinul aproape si-a dublat cifra de afaceri.

Mai multe detalii despre afacerile cu produse cosmetice bio cititi pe Wall-Street.ro.