Lufthansa vrea sa preia "anumite elemente exacte ale modelelor practicate de companiile low-cost in anumite domenii", a explicat Franz intr-un interviu, informeaza Wall-Street.
Compania vrea in special sa majoreze densitatea locurilor pentru zborurile europene, prin diminuarea spatiilor pentru fiecare loc, prin reducerea spatiilor ocupate de bucatarie sau vestiare si prin reevaluarea ofertei de catering la bord. Totodata, bauturile si gustarile vor ramane gratuite, a precizat Franz.
Mai multe detalii despre cum incearca Lufthansa sa aplice modelul operatorilor aerieni low-cost, cititi pe Wall-Street.
Compania vrea in special sa majoreze densitatea locurilor pentru zborurile europene, prin diminuarea spatiilor pentru fiecare loc, prin reducerea spatiilor ocupate de bucatarie sau vestiare si prin reevaluarea ofertei de catering la bord. Totodata, bauturile si gustarile vor ramane gratuite, a precizat Franz.
Mai multe detalii despre cum incearca Lufthansa sa aplice modelul operatorilor aerieni low-cost, cititi pe Wall-Street.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Lufthansa la pret de low-cost?!.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Lufthansa la pret de low-cost?!.