Potrivit Wall-Street, noile statii au la baza un concept dezvoltat de compania Saffron, una din cele mai importante companii internationale de branding, iar implementarea proiectului a fost realizata de Rominserv, antreprenorul general al Grupului Rompetrol.

In urma finalizării acestor investitii, compania va crea 74 noi locuri de munca.

Rompetrol Downstream a finalizat in perioada ianuarie-aprilie si constructia a cinci noi benzinarii si noua statii mobile Rompetrol Expres, valoarea totala a investitiilor ridicandu-se la peste 10 milioane de dolari. Pana la finele anului, compania si-a propus extinderea retelei de distributie a carburantilor cu alte 40 statii Rompetrol Expres si 25 de baze interne.

La finele lunii iunie, reteaua de distributie a carburantilor Rompetrol in Romania se ridica la 685 de statii (125 statii proprii, 169 statii Partener Rompetrol, 164 statii Rompetrol Expres si 227 de statii interne) si 6 depozite, la acestea adaugandu-se si 250 de statii de distributie GPL-ul auto si peste 6.000 de puncte de vanzare butelii.

Cititi mai multe despre rebrandingul benzinariilor Rompetrol, precum si un interviu in exclusivitate acordat Wall-Street despre "schimbarea la fata" a benzinariilor MOL, unul dintre competitorii Rompetrol.