Sondajul efectuat in randul a 2.200 de respondenti din 22 de tari europene releva ca 38% dintre spanioli spun ca ar da bani pentru a pastra un client, in timp ce 53% dintre turci si 43% dintre managerii cehi sunt de acord cu mita.
“A da bani neimpozitati pentru a-ti mentine business-ul sau declaratiile mincinoase privind statutul financiar al companiei sunt tehnici aplicate de un numar alarmant de respondenti”, spune David Stulb, directorul departamentului de investigatii si fraude al Ernst & Young.
Nivelul fraudei la nivel corporatist creste in recesiune, iar top managerii sunt mai dispusi la astfel de compromisuri decat subalternii lor, mai arata sondajul.
“A da bani neimpozitati pentru a-ti mentine business-ul sau declaratiile mincinoase privind statutul financiar al companiei sunt tehnici aplicate de un numar alarmant de respondenti”, spune David Stulb, directorul departamentului de investigatii si fraude al Ernst & Young.
Nivelul fraudei la nivel corporatist creste in recesiune, iar top managerii sunt mai dispusi la astfel de compromisuri decat subalternii lor, mai arata sondajul.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ernst&Young: Unul din patru top manageri europeni spun 'da' mitei.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Ernst&Young: Unul din patru top manageri europeni spun 'da' mitei.