“Suntem permanent interesati sa aducem pe piata romaneasca brand-uri care raspund cel mai bine profilului vizitatorilor nostri. Acum, in preajma implinirii unui an de existenta a centrului comercial, am adus in Baneasa Shopping City, GAP” a declarat Ali Ergun Ergen, Director Executiv, Baneasa Developments.
Magazinul GAP va fi prezent si in Plaza Romania, avand inchiriata o suprafata de peste 700 mp, in zona numita Atrium.
"Lucrarile de amenajare au inceput deja, insa este greu de estimat data exacta a deschiderii, acest lucru tinand de retailer si nu de dezvoltator”, a declarat, pentru Wall-Street, Radu Tanasescu, directorul de operatiuni al Anchor Grup.
Magazinul Gap inaugurat in Bucuresti, in centrul comercial Baneasa Shopping City, are 25 de angajati.
Marinopoulos Holding este unul dintre cele mai importante grupuri de retail, comert si industrie din Grecia. In Romania, compania opereaza franciza Gap, dar si pentru alte marci, precum Beauty Shop/Sephora, Starbucks sau Marks&Spencer.
Compania americana Gap Inc. activeaza pe piata articolelor vestimentare de 40 de ani si detine un lant de peste 3100 de magazine la nivel international. Retailerul de imbracaminte a incheiat anul 2008 cu o cifra de vanzari de aproximativ 15,8 milairde de dolari.
Magazinul GAP va fi prezent si in Plaza Romania, avand inchiriata o suprafata de peste 700 mp, in zona numita Atrium.
"Lucrarile de amenajare au inceput deja, insa este greu de estimat data exacta a deschiderii, acest lucru tinand de retailer si nu de dezvoltator”, a declarat, pentru Wall-Street, Radu Tanasescu, directorul de operatiuni al Anchor Grup.
Magazinul Gap inaugurat in Bucuresti, in centrul comercial Baneasa Shopping City, are 25 de angajati.
Marinopoulos Holding este unul dintre cele mai importante grupuri de retail, comert si industrie din Grecia. In Romania, compania opereaza franciza Gap, dar si pentru alte marci, precum Beauty Shop/Sephora, Starbucks sau Marks&Spencer.
Compania americana Gap Inc. activeaza pe piata articolelor vestimentare de 40 de ani si detine un lant de peste 3100 de magazine la nivel international. Retailerul de imbracaminte a incheiat anul 2008 cu o cifra de vanzari de aproximativ 15,8 milairde de dolari.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gap intra pe piata din Romania, dupa investitii de peste 1 mil. euro.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Gap intra pe piata din Romania, dupa investitii de peste 1 mil. euro.