"Urmarind tendinta generala si exemplul celorlalte aeroporturi din Uniunea Europeana, vom mentine si in 2009 tarifele aeroportuare la nivelul anului trecut, pentru a sprijini companiile aeriene sa inregistreze un trafic comparativ cu cel din 2008. Totodata, pe segmentul comercial, intentionam mentinerea chiriilor la nivelul anului trecut", au declarat oficialii aeroportului Otopeni.

Aeroportul Otopeni are ca strategie, pentru 2009, in contextul crizei economice, atat mentinerea rutelor aeriene operate in prezent, cat si atragerea unor noi operatori.

Dezvoltarea aeroporturilor este esentiala, in sensul ca acestea creeaza locuri de munca si contribuie la economia regiunilor si a comunitatilor pe care le deservesc, potrivit reprezetantilor aeroportului Otopeni, citati de NewsIn.

Aeroportul International Henri Coanda Bucuresti (AIHCB) (n.red. Otopeni) a avut, in anul 2008, un total de 5.004.958 pasageri, in crestere cu 11,64% fata de anul 2007, cand a inregistrat un numar de 4.482.771 pasageri.