Spotul TABU / "Academia barbatilor" a castigat premiul "Cel mai bun spot publicitar al anului" la Ad’Or 2005. Si, normal, premiul pentru cel mai bun spot TV pentru un produs mass-media.

Produs in vara anului trecut si difuzat in toamna lui 2004, trebuie sa recunoastem ca spotul nu seamana cu nimic din ce s-a facut pana acum pentru o revista glossy pentru femei. Sub afirmatia "Barbatii se straduiesc mai mult de cand noi citim TABU" se gaseste o poveste indrazneata, scrisa de niste minti feminine ascutite din dotarea agentiei Leo Burnett. Barbatii invata ca preludiul dureaza mai mult de doua secunde, invata ce e aia fuchsia si sa nu se mai uite dupa alte... atractii pe strada. Pentru ca jumatatile lor citesc TABU si au personalitate.

Vinovata de "prospetimea ideii" (principalul criteriu de jurizare la Ad’Or) si de productia spotului este echipa de la Leo Burnett compusa din Carmen Calugareanu, Ema Prisca, Andreea Boaca, Mihaela Barsan, Laura Georgescu - Baron. Domnii care le-au sustinut: Bogdan Naumovici, Razvan Matasel, Stefan Vasilachi, si Stefan Runcanu. Regia spotului - Radu Muntean, imaginea - Tudor Lucaciu. Echipa grupului Catavencu care a spus "da" propunerilor agentiei a fost: Roxana Bodea - Promotion Manager, Liviu Mihaiu - Publisher Tabu si Axu - directorul de marketing al grupului de presa.

Printre marcile ale caror spoturi TV au concurat la titlu s-au numarat Connex, Altex, Flanco, Zapp, Basescu, Head&Shoulders, Loto 6/49, Aventuri la pescuit, Biz, Allianz-Tiriac, ING, Arctic, Sprite, Toyota, Bergenbier.