Viitoarea agentie, CNN Wire, va fi alimentata de colaboratorii CNN din intreaga lume. In acest fel, CNN ar fi primul gigant al presei din ultimii 20 de ani care va incerca sa patrunda intr-o arie dominata pana acum de Associated Press (AP), Reuters si Agentia France Presse (AFP).
Unul dintre atuurile agentiei CNN va fi costul redus al fluxului de stiri, in conditiile in care multe jurnale se confrunta cu probleme financiare si ar putea fi nevoite sa renunte la abonamentele lor la AP, care, avand monopol pe piata, a decis, recent, sa majoreze preturile.
Unul dintre atuurile agentiei CNN va fi costul redus al fluxului de stiri, in conditiile in care multe jurnale se confrunta cu probleme financiare si ar putea fi nevoite sa renunte la abonamentele lor la AP, care, avand monopol pe piata, a decis, recent, sa majoreze preturile.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului CNN isi face agentie de presa.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului CNN isi face agentie de presa.