Cea mai bogata agentie de relatii publice ramane Millenium Communications, care raporteaza pentru primul semestru al acestui an afaceri de 1,6 milioane euro. Pentru agentia condusa de Andrei Bortun, primul semestru se incheie la sfarsitul lunii septembrie, iar bugetele rulate in aceste sase luni reprezinta doar 30% din totalul estimat pentru intregul an fiscal. Pentru sfarsitul lui martie 2009, Bortun estimeaza afaceri de cinci milioane euro.
"Cel de-al doilea trimestru si ultimul sunt cele care contribuie cel mai mult la buget, datorita densitatii mari de evenimente si de campanii de comunicare", a spus Andrei Bortun. In perioada octombrie-martie, Millenium Communications organizeaza evenimente anuale precum Internetics sau AdPrint, ceea ce explica ponderea ridicata pe care au aceste luni pentru bugetul anual al agentiei.
"Cel de-al doilea trimestru si ultimul sunt cele care contribuie cel mai mult la buget, datorita densitatii mari de evenimente si de campanii de comunicare", a spus Andrei Bortun. In perioada octombrie-martie, Millenium Communications organizeaza evenimente anuale precum Internetics sau AdPrint, ceea ce explica ponderea ridicata pe care au aceste luni pentru bugetul anual al agentiei.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Radiografia PR-ului romanesc, la noua luni.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Radiografia PR-ului romanesc, la noua luni.