„Campania se doreste a fi mai mult decat comunicarea unui produs, prin componenta educationala pe care o include. Incurajam soferii auto care au grija de bunul pe care il asigura si implicit de propria viata, care nu se aventureaza in trafic si nici nu isi fac un scop in sine din a deschide nenumarate dosare de daune. Ne dorim practic sa incurajam un comportament responsabil in trafic, prin acordarea unor beneficii reale conducatorului prudent”, a declarat Radu Ionescu, Sef Birou Asigurari Auto Generali Asigurari.
„Targetul campaniei il reprezinta toate persoanele posesoare de autovehicule, dar ne adresam, in special, celor cu varsta cuprinsa intre 27 si 45 de ani, in egala masura barbati si femei. Ii avem in vedere pe cei dornici sa afle mereu lucruri noi, pentru care confortul personal este mai important decat moda si care achizitioneaza doar ceea ce le este util. Pentru ei, asigurarea este foarte importanta in cazul aparitiei unor evenimente nedorite, incheierea unei polite presupune implicare si este rezultatul unui proces rational. Pe de alta parte, cauta companii care ofera servicii de calitate”, a completat Daniela Casapu, Head of Marketing and Communication Generali Asigurari.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Pentru soferii responsabili, beneficii pe masura.