Pretul de cumparare a fost de 2,65 per actiune, aproape dublu fata de pretul de inchidere pe care l-a avut reteua de muzica, fiind insa un pret mic pentru Best Buy, care detine accesul a 700.000 de abonati Napster, care platesc lunar o taxa pentru a avea acces la cataloagele de muzica digitala.
“Nu este o investitie mare, dar in mod cert este o recunoastere a brand-ului”, a declarat analistul Brady Lemos din cadrul Morningstar, care a adaugat ca Best Buy va obtine beneficii din achizitia experientei tehnice despre industria de muzica digitala.
“Nu este o investitie mare, dar in mod cert este o recunoastere a brand-ului”, a declarat analistul Brady Lemos din cadrul Morningstar, care a adaugat ca Best Buy va obtine beneficii din achizitia experientei tehnice despre industria de muzica digitala.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Best Buy a cumparat reteaua online de muzica Napster.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Best Buy a cumparat reteaua online de muzica Napster.