''Agentii nostri vor monitoriza procesul de instalare a serviciilor si vor anunta clientii asupra stadiului cererilor lor. Rezultatele pe care le-am inregistrat pana acum ne arata ca ne indreptam in directia buna'', a spus Yorgos Ioannidis, director general al Romtelecom.
Call center-ul a devenit operational in august si, pana acum, aproximativ 1 din 5 clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Romtelecom, o rata cu 35% mai mare fata de standardul industriei.
Call center-ul a devenit operational in august si, pana acum, aproximativ 1 din 5 clienti contactati au acceptat noile oferte facute de agentii Romtelecom, o rata cu 35% mai mare fata de standardul industriei.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romtelecom a investit un milion de euro intr-un call center pentru IMM-uri.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Romtelecom a investit un milion de euro intr-un call center pentru IMM-uri.