Sylvia Petre, CEO Carol Parc Hotel, aduce in discutie motivele pentru care a investit intr-un boutique hotel.

“Pe langa o personalitate deosebita, hotelurile boutique au si un design aparte. Sunt hoteluri de dimensiune mai mica si care pot oferi clientilor discretie si intimitate. Boutique hotelurile ajung sa isi cunoasca clientii foarte bine si sa ofere servicii extrem de personalizate pe care hotelurile mari nu le pot asigura oaspetilor sai”, ne-a declarat Sylvia Petre, CEO Carol Parc Hotel.

Avantajul hotelurilor boutique este personalitatea proprie, care atrage clientii pretentiosi sau familiarizati cu atmosfera unica a unor locuri care recreeaza stilul aristocratic de altadata sau importa elemente din alte culturi. Pentru Carol Parc Hotel, localizat in zona parcului Carol din Bucuresti, arhitectura exteriorului tradeaza calitatea, eleganta si stilul vietii aristocratice din Romania secolului trecut, reflectata si asupra interiorului atent restaurat.

Carol Parc Hotel s-a deschis in noiembrie 2007, dupa trei ani de restaurare, care au insemnat implicarea expertilor, istoricilor, design-erilor si artizanilor cunoscuti in Italia, Germania si Austria. Investitia in fostul palat Suter, “valorand peste 6 milioane de euro”, dupa cum afirma Petre, a fost considerata cea mai ridicata de pe piata hoteliera din Romania, raportandu-se la numarul de camere de doar 19.

Mai multe detalii despre piata hotelurilor boutique cititi in Wall-Street.