"Ideea mi-a venit dupa o calatorie in Croatia si Italia in vara anului 2006. Am petrecut cateva zile placute in Croatia, iar apoi ne-am hotarat sa mergem in Italia, la Lignano. Acolo, timp de 5 ore am cautat cazare libera, iar la centrul de informare nu au putut sa ne dea detalii, si astfel am pierdut o zi intreaga cautand cazare", declara Gassner Wolfgang, general manager la NWG Concept.
La intoarcerea in tara, Gassner Wolfgang a vazut in Austria un aparat de informare turistica unde turistii pot afla unde sunt cazari libere, si atunci i-a venit ideea ca aceasta este solutia pentru cei care se duc neorganizat in excursie sau sunt nevoiti sa-si petreaca noaptea undeva din motive neasteptate.
Intreaga poveste o gasiti aici.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Afacere cu informatii turistice, pornind de la 15.000 de euro.