Wizz Air, singurul operator aerian low-cost care a indraznit sa concureze la intern compania nationala Tarom, a renuntat la ambitiile sale. La lansarea cursei Bucuresti-Cluj, in februarie 2008, oficialii companiei erau optimisti. „Incepand cu 25 august, zborul Bucuresti-Cluj este suspendat pentru perioada de toamna-iarna. Decizia are la baza conditiile macroeconomice nefavorabile si cererea scazuta pentru perioada iernii pe aceasta ruta“, spun insa acum reprezentantii celui mai mare operator low-cost din Europa Centrala si de Est, Wizz Air.
In lupta cu Tarom, Wizz Air a pornit cu un handicap. Marile aeronave de tip Airbus A320 ale companiei (aproape 200 de locuri), potrivite pe rutele externe incarcate, s-au dovedit prea spatioase pentru ruta Bucuresti-Cluj.
Aici, Tarom, care opereaza cursa cu aeronave mici de 42 de locuri (ATR 42), a inregistrat un avantaj.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Low-costul rateaza aterizarea pe piata interna.