Reclamele in exces alieneaza telespectatorii de posturile tv generaliste, care migreaza inspre televiziunile de nisa. Cu toate acestea, televiziunea ruleaza la turatie maxima, iar numarul posturilor care difuzeaza publicitate a sporit substantial fata de acum doi ani, ajungand la peste 40. Calculul pe care statiile si-l fac pare justificat pana la un punct: cu aproape 400 de milioane de euro pe 2008 scosi din publicitate, tv incaseaza 65% din totalul de pe piata media. Cresterea pietei tv pe 2007 este insa mai mica decat cea din 2006, iar pentru 2008, elanul estimat va fi si mai atenuat.
Online-ul, in continuare cantitate neglijabila in economia intregii industrii (15 milioane de euro estimati pentru acest an), este campionul dinamicii: 50% crestere anul acesta fata de 2007.
Online-ul, in continuare cantitate neglijabila in economia intregii industrii (15 milioane de euro estimati pentru acest an), este campionul dinamicii: 50% crestere anul acesta fata de 2007.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tv-ul a luat 400 de milioane de euro pe publicitate in 2008.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Tv-ul a luat 400 de milioane de euro pe publicitate in 2008.