Cum au influentat Jocurile Olimpice audienta site-urilor NBC si Yahoo Beneficiind de o crestere in ceea ce priveste accesul la Internet al utilizatorilor, NBCOlympics.com a servit sambata aceasta mai mult de 1,2 miliarde de pagini web si 72 de milioane de fluxuri video, peste dublul traficului obtinut de site-ul companiei in perioada Jocurilor de la Atena din 2004 si a Jocurilor de la Torino din 2006, iar in urmatorii ani popularitatea spatiului digital se va mari considerabil pentru evenimentele de acest tip.
“Internetul permite oamenilor sa creeze experiente proprii”, afirma Jon Gibs, vicepresedinte al departamentului de analiza media al Nielsen Online. In acest week-end, NBC a avut 90 de inregistrari video la concursurile de ciclism, iar Yahoo a publicat pe site 186 de fotografii de la competitii de softball.
“Internetul permite oamenilor sa creeze experiente proprii”, afirma Jon Gibs, vicepresedinte al departamentului de analiza media al Nielsen Online. In acest week-end, NBC a avut 90 de inregistrari video la concursurile de ciclism, iar Yahoo a publicat pe site 186 de fotografii de la competitii de softball.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum au influentat Jocurile Olimpice audienta site-urilor NBC si Yahoo.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Cum au influentat Jocurile Olimpice audienta site-urilor NBC si Yahoo.