In plus, planurile Muller pentru tara noastra includ si construirea unei fabrici si a unei retele proprii de distribuitie.
Muller a intrat in Romania, in urma cu un an, printr-un joint venture cu CBC Group Israel, companie partenera si a producatorului de bere Carlsberg in Romania si Israel.
Producatorul german de lactate a patruns oficial pe piata interna cu doua sortimente de iaurt – Froop si Muller Bianco. Iaurtul cu fructe Froop, disponibil incepand de saptamana trecuta, cuprinde cinci arome – capsuni, portocale, zmeura, cirese, piersici-maracuia.
”Piata de iaurturi din Romania este foarte dinamica, se bucura deja de o oferta variata de produse. Datorita aderarii Romaniei la Uniunea Europeana putem prevedea cresterea acestui sector, este loc si pentru alti jucatori care sa intre si sa-si prezinte inovatiile”, a declarat Tzafrir Granat (foto), vicepresedinte marketing Muller Dairy Romania.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Planurile unui nou jucator pe piata autohtona de iaurturi.