Atractia pentru televizoarele de ultima generatie se manifesta si in Italia si Norvegia, unde 4% dintre cetateni intentioneaza sa achizitioneze un televizor HD in urmatoarele doua luni.
Potrivit datelor furnizate de TNS, britanicii si italienii percep televizorul ca pe un element esential, parte a stilului de viata, acestia detinand si cea mai mare medie a numarului de televizoare pe gospodarie.
Pentru norvegieni si finlandezi, ceea ce conteaza este calitatea televizorului pe care il detin, si nu cantitatea. In aceste tari consumatorii detin cele mai moderne televizoare, cu tehnologii de ultima generatie.
Televizorul este in prezent, pentru cea mai mare parte a europenilor, parte din viata si caminul acestora, vizionarea programelor, a filmelor preferate fiind un mod favorit de petrecere a timpului liber. In acest context, pornind de la nevoile consumatorilor de a trai o experienta unica si de a avea designul televizorului la acelasi nivel cu tehnologia, noua plasma TV de la LG, PG6000, a fost special creata pentru a deveni piesa de rezistenta a oricarui camin.
Studiul a fost realizat de compania TNS, lider global in furnizarea de informatii despre piata. Studiul a acoperit urmatoarele tari: Marea Britanie, Franta , Germania, Spania, Italia, Belgia, Austria, Olanda, Danemarca, Suedia, Norvegia si Finlanda. Un esantion de aproximativ 1000 persoane, adulti, a fost intervievat in fiecare tara.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Britanicii si finlandezii, cei mai atrasi de noua tehnologie High-Definition.