Din cauza diminuarii consumului in SUA, vanzarile retailerului american Gap au scazut cu 10%, in prima parte a anului, pierzand astfel pozitia de lider pe piata mondiala de textile.
Compania-mama a lantului de magazine Zara, Inditex, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 9% in primul trimestru al acestui an, pana la 2,218 miliarde de euro. In aceeasi perioada a lui 2008, rivalul sau american a vazut cum vanzarile sale au scazut cu 10%, pana la 2,169 miliarde de euro.
Compania-mama a lantului de magazine Zara, Inditex, a inregistrat o crestere a vanzarilor cu 9% in primul trimestru al acestui an, pana la 2,218 miliarde de euro. In aceeasi perioada a lui 2008, rivalul sau american a vazut cum vanzarile sale au scazut cu 10%, pana la 2,169 miliarde de euro.
Iti place acest articol? Recomanda-l prietenilor:
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Zara, cel mai mare retailer de confectii din lume.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Zara, cel mai mare retailer de confectii din lume.