Noul val din turismul online Flaps.ro, decoleaza.ro si flypod.ro sunt trei nume noi pe piata site-urilor de rezervari online, nume care au cautat sa ofere turistilor o varianta comoda, rapida si sigura de a achizitiona bilete de avion. Flypod.ro, creat de Mihai Fanache, proprietarul agentiei Media Cafe, site aflat momentan in versiunea beta, cauta exclusiv zborurile low-cost, incluzand ca destinatii si Asia sau America de Sud, in mai putin de doua minute.
Conform blogului Flypod.ro, site-ul afiseaza oferte de la aproximativ 40 de companii aeriene low-cost, care raspund de emiterea biletelor. Ideea a venit simplu “dupa o saptamana de lucru pierduta cautand prin zeci de site-uri care mai de care mai caraghioase”, stiindu-se dificultatea navigarii pe multe din site-urile companiilor aeriene low-cost. Agregatorul de zboruri low-cost permite in plus compararea ofertelor, astfel incat cumpararea celui mai ieftin bilet sa nu fie o misiune imposibila.
Flaps.ro mizeaza pe rezervari bilete de avion, hoteluri si inchirieri de masini, bazandu-se pe operatorii traditionali si sistemul de cautare Amadeus. “Introducerea in proportie de 100% a biletelor electronice pentru toate companiile aeriene elimina o vizita la o agentie clasica si plata unui comision sau taxe de serviciu mare”, ne-a declarat Radu Marinescu, manager al agentiei de turism Travelart, compania de care apartine site-ul, motivand astfel nasterea Flaps.ro.
Lansat in urma cu o luna si jumatate, Flaps.ro se concentreaza momentan pe cresterea awareness-ului si atragerea vizitatorilor online, indraznind ca anul viitor sa se pozitioneze in primele 10 site-uri de rezervari on-line din Romania.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Noul val din turismul online.