Germanii nu s-au complicat nici cu vreun "look" extrem de agresiv, nici cu modificari discrete in compartimentul motor. Pur si simplu au grefat doua compresoare propulsorului V10 de 5 litri, care dezvolta in mod normal 507 CP. Presiunea de supraaalimetare este deocamdata destul de mica - doar 0,5 bari, dar puterea motorului a luat-o razna. Cei de la G-Power au reusit sa obtina nu mai putin de 730 CP din cei 5 litri cat are motorul, asta in conditiile in care compresoarele merg cam la jumatate din capacitate.
Tunerul nu a spus cat ii trebuie masinii pentru a ajunge la 100 km/h, dar viteza maxima pe care a atins-o Hurricane este de aproximativ 340 km/h. Si asta nu e tot. G-Power vrea sa mareasca presiunea compresoarelor la 1 bar, preconizand ca astfel puterea maxiam va ajunge la 800 CP.

Interesant este ca si departamentul M de la BMW pregateste un M5 biturbo. Nu se stie daca nemtii au luat in considerarea aceasta versiune inca de la inceput sau…nu se mai simt bine de cand a aparut Audi RS6 cu V10 biturbo de 580 CP si vor sa treaca din nou pe primul loc.