Cum actualul M3 este prea nou si dispunde oricum de un motor excelent, G-Power s-a orientat catre vechea generatie M3, alegand chiar versiunea CSL, produsa in serie limitata. Motorul cu 6 cilindri in linie, de 360 CP a fost inlocuit cu V10-ele prezent pe BMW M5 si M6, dar se pare ca nici acesta nu le-a convenit prea mult in versiunea sa de serie. Asa ca, dupa mai multe modificari, specialistii G-Power au obtinut de la V10-ele de 5 litri o putere maxima de 550 CP, fata de cei 507 CP cat are motorul in versiunea de serie. Cuplul maxim a crescut si el la 580 Nm. Modificari au mai fost facute la suspensie
Mai mult, tunerul lucreaza la un kit format din doua compresoare pentru motorul V10, intentionand sa ajunga intr-o prima faza la 640 CP, apoi la 750 CP.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Transplant de senzatie: V10-ele lui BMW M5 intr-un M3 CSL. Si asta nu e tot….