Asemanarea cu M3 se refera la partea din spate, unde au fost montate patru tevi de esapament, integrate intr-o buza montata in partea de jos a spoilerului. In partea frontala este evidenta o prelungire a spoilerului si cam atat, daca exceptam plasa grilei vopsita in culoarea masinii. Tunerul a preferat si montarea unor praguri cu mici prize de aer, dar si un eleron foarte bine integrat in linia capotei.

Modelul 325i castiga astfel 13 CP, iar 330i devine mai puternic cu 17 CP. Cele mai bune rezultate le are insa 335i. Acesta castiga 37 CP in plus si, dupa ce se scoate limitarea electronica, viteza maxima ajunge la 279 km/h.

Suspensia a fost coborata cu 35 mm in fata si 20 mm in spate, iar nemtii propun si un kit pentru frane care micsoreaza sensibil distantele de franare.

In functie de preferinte, sunt disponibile mai multe tipuri de jante, cu dimensiuni de 18, 19 si 20 de inch.