Noul ZR1, livreaza (oficial) 638 CP, iar acceleratia 0-60 mile/ora (0-96 km/h) se face in 3,4 secunde. Masina atinge 160 km/h in doar 7 secunde, iar sfertul de mila (esential pentru americani, cand vine vorba de performantele unei masini) este atins in 11,3 secunde, viteza de iesire fiind de 210 km/h. Viteza maxima este de 330 km/h.

Cum sunt posibile aceste performante?

Propulsorul este unul asamblat manual, toate componentele care suporta forte mari, cum ar fi pistoanele si vibrochenul fiind construite din aliaje foarte rezistente (si foarte scumpe). Sistemul de ungere este unul tip carter sec, specific motoarelor de curse. Asta inseamna ca nu exista baie de ulei ci doar un circuit de ulei sub presiune care lubrifiaza optim motorul.


Americanii spun ca ZR1 este cea mai economica masina din categoria (supersport) din care face parte, cifrele oficiale fiind de 16,8 l/100 km in mediul urban si 11,8 l/100 km in afara oraselor.

Pentru Statele Unite pretul este de 103.000 dolari, mult mai mic decat cel al masinilor supersport europene, majoritatea cu performante mai slabe.