E drept ca Honda nu are chiar imaginea marcilor amintite, dar nici nu este departe de acestea. Printre altele Honda are o buna reputatie la fiabilitate si are "obiceiul" sa-si fidelizeze clientii.


Noua Honda Accord mizeaza, ca si generatia anterioara, pe tinuta de drum sportiva si evident pe propulsoarele atat de apreciate de clienti.
Cel mai mic propulsor este ca si la modelul anterior, unul de 2 litri si 155 CP/6.300 rpm. Urmatorul pe lista este tot un motor pe benzina, de 2,4 litri, care livreaza acum 200 CP/7.000 rpm si 233 Nm (fata de 190 CP pe modelul anterior). Capitolul diesel va fi acoperit un motor de 2,2 litri capabil sa produca 150 CP/4.000 rpm si 350 Nm/2.000 rpm.

In echiparea de serie, toate cele trei propulsoare dispun de o cutie de viteze manuala, cu 6 trepte, dar pentru cele doua motoare pe benzina se poate opta si pentru o cutie automata cu 5 trepte.


Versiunile turbodiesel sunt Elegance si Executive, ambele doar cu cutie de viteze manuala, pretul fiind de 21.980 euro (fara TVA) pentru Elegance si 25.980 euro, fara TVA pentru Executive.