Ei bine, in ultimul timp lucrurile s-au mai schimbat. Bugatti Veyron nu mai este cea mai rapida masina de serie din lume. Acest titlu a fost adjudecat anul trecut de americanii de la Shelby Supercars cu modelul SSC Ultimate Aero TT care a atins o viteza maxima de 411 km/h.

In aceste conditii, germanii de la 9ff au reusit ceea ce si-au propus initial. Au batut recordul lui Veyron, GT9 atingand o viteza maxima de 409 km/h (luna trecuta, pe circuitul de la Papenburg), dar ... nu au surclasat si modelul american, care ramane deocamdata cel mai rapid din lume.


Avand in vedere ca GT9 a fost foarte aproape de a egala, cel putin, recordul lui SSC Ultimate Aero TT e foarte probabil ca 9ff sa mai faca o incercare, si asta pentru ca, la acest gen de intrecere, lumea se intereseaza de cel de pe primul loc, cel ce detine recordul. Pozitia secunda e mult mai putin importanta.

9ff intentioneaza sa produca 20 de unitati ale modelului GT9, pretul de vanzare fiind in jurul valorii de 600.000 euro.