Totodata, aceasta aplicatie ofera posibilitatea de a initia ghidarea catre o anumita ruta, imediat ce se acceseaza un buton specific acestei operatiuni.

Pentru a putea utiliza serviciul MyInfo, proprietarii automobilelor trebuie doar sa caute o adresa sau numele unei companii, pe Internet, prin Google Maps, pentru ca, apoi, sa trimita cu ajutorul butonului “Send” informatiile gasite si sa aleaga o masina.

Odata aflati in masina, soferii trebuie doar sa apese pe butonul MyInfo al meniului asistat de BMW si sa aleaga destinatia dorita, care va fi gasita in mod automat cu ajutorul numarului de telefon asociat cautarii efectuate.


De asemenea, acesta permite adaugarea a pana la zece destinatii diferite in cadrul serviciului MyInfo, scrie Motor Authority.

Serviciul a fost lansat deja in Europa si Canada, si va fi valabil pentru toate modele BMW (X5, X6, Seria 1, 3, 5, 6 si 7) care vor aparea pe piata in 2009.

Grupul german BMW, numarul unu mondial in productia de autoturisme premium, a anuntat, luna trecuta, rezultate financiare pentru anul 2007 peste estimarile pietei, reiterandu-si obiectivul de a-si spori vanzarile in 2008 la toate cele trei marci pe care le detine.

Profitul net al BMW a crescut cu 9% in 2007, la un record de 3,13 miliarde euro, fiind sustinut de vanzarile robuste si veniturile mari.

Sursa: Wall-Street

Citeste si alte articole pe Wall-Street:

1. Livrarile Volkswagen Group au depasit 1,5 mil. de unitati in T1
2. Automobile Bavaria a vandut 620 de unitati in primul trimestru din 2008
3. Toyota va construi o fabrica de masini ieftine in India