Zvonul a plecat din India, unde o agentie de presa a citit un oficial BMW din acesta tara. Acesta a spus ca BMW se gandeste sa intre pe piata masinilor foarte accesibile si ca studiaza oportunitatea lansarii unei mici masini de oras in India, o piata cu o dezvoltare foarte mare in special pe acest segment.
E drept ca e destul de greu de crezut ca BMW ar intentiona sa-i faca concurenta recent lansatului Tata Nano. La pret, cel putin, ar fi imposibil, iar din punct de vedre al imaginii marcii..n-ar fi probabil bine deloc. E vorba mai degraba de dezvoltarea unei nise premium pentru masinile de clasa mini. Oricum, la BMW, o masina care sa coste jumatate din cat costa acum un Seria 1 ar insemna deja low-cost.
Mai mult, se pare ca BMW vrea sa produca, pentru piata din SUA, un mic automobil cu propulsie electrica sau hibrida, termenul de lansare fiind cam in 2014. Asta pentru ca normele de poluare din SUA devin tot mai drastice, iar in America, cu putina ingeniozitate si marketing performant se pot naste niste curente la care in mod normal nu s-ar gandi cineva (ex: succesul modelului Prius de la Toyota).
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului BMW se gandeste sa produca masini low-cost, dar premium!.