Toti vedem modelul TT de la Audi ca pe o masina care poate tasni oricand prima de la semafor si care mai si inunda bulevardul cu un sunet superb de motor la 5.000 de ture. Totusi, Audi crede ca poate oferi si o alta reteta pentru micul sportiv, asa ca a montat sub capota un TDI. E adevarat ca TDI-ul respectiv e unul de 2 litri si dezvolta 170 CP si 350 Nm. E vorba de acelasi motor care echipeaza si Skoda Octavia RS. Pentru ca nemtii sa fie siguri ca puterea este folosita eficient au optat sa instaleze si sistemul de tractiune integrala quattro.

Avantajul evident apare cand vorbim de consum. Coupe-ul are nevoie, in medie, de doar 5,3 l/100 km, iar Roadster-ul se multumeste cu 5,5 l/100 km.
Germanii spun ca propulsorul opereaza foarte “tacut”, iar vibratiile sunt la un nivel la care nu deranjeaza aproape deloc.

Mai ramane o mica problema…in comunicatul de presa se spune ca cele doua modele, Coupe si Roadster sunt primele masini sport cu motoare diesel din lume…Ori exprimarea nu a fost completa, cei responsabili cu acest aspect vrand de fapt sa spuna ca TT-ul poate primi acesta titulatura doar in segmentul sau, ori cei de la Audi nu au auzit de BMW 635d, ca sa dau doar un exemplu…