Ideea celor de la Volvo pare a fi, la prima vedere, una folosita si de alti constructori de modele hibride: combinarea motoarelor electrice cu unul termic. Noutatea cu care vin suedezii este ca motorul termic nu are rolul de a propulsa masina la modul clasic.
Toate cele patru roti au integrate in ele motoare electrice, acestea fiind alimentate de bateriile plasate in portbagaj. Masina poate fi condusa aproximativ 100 km inainte ca bateriile sa se descarce, incarcarea lor la o priza obisnuita facandu-se in cam 3 ore.
Cei de la Volvo dau si un exemplu: cineva care trebuie sa conduca circa 150 km si porneste cu bateriile incarcate complet, va avea nevoie pentru acesta distanta de doar 2,8 litri de benzina.
In lipsa unui acord scris din partea Internet Corp, puteti prelua maxim 500 de caractere din acest articol daca precizati sursa si daca inserati vizibil linkul articolului Volvo prezinta ReCharge: un concept electric, pe baza lui C30.