Desi tristi ca se despart de locul unde Aston produce masini de aproape 50 de ani, angajatii, dar si conducerea uzinei din Newport Pagnell au celebrat implinirile din ultima jumatate de secol. Ultimele masini asamblate la aceasta uzina au fost 50 de modele Vanquish S Final Edition, editie speciala cu ocazia incetarii productiei acestui model. Ultimul Vanquish S Final Edition a fost pastrat de Aston Martin pentru colectia proprie, restul fiind scoase la vanzare pentru aproximativ 182.000 de lire sterline.


Aston Martin va ramane prezent in Newport Pagnell prin departamentul Work Service, care asigura lucrari de service, restaurare si personalizare a masinilor Aston Martin.

Productia masinilor Aston Martin s-a mutat la uzina din Gaydon, deschisa in 2003, unde se asambleaza deja modelele V8 Vantage, V8 Vantage Roadster, DB9, DB9 Volante si curand modelul DBS.

De la jumatatea acestui an, Aston Martin a intrat intr-o noua era, dupa despartirea de Ford Motor Company si intrarea in potofoliul unui consortiu format din David Richards, John Sinders, Investment Dar si Adeem Investment.